Saya berasa dekat dengannya!

Comments

Liza said…
Johor juga sangat dekat dihati saya, hampir 8 tahun bertugas di negeri bertuah ini membuat saya jatuh cinta dengan budaya dan santun orangnya. Pantang orang jawa tidak menjamah hidangnya yang disediakan. Bukti saya berat badan saya naik mendadak.😏
Mawar said…
Sdr Liza
Saya berketurunan Jawa, walau tidak boleh bertutur dan memahami bahasanya.
Anonymous said…
Johor amat dekat di hati saya, walaupun saya bukan "bangsa Johor". Saya merindui nama Tanjung Puteri yang seharusnya menjadi nama rasmi Johor Bahru. Syabas kepada penulis dan penulis Kata Pengantar yang sungguh mantap.
Mawar said…
Sdr Anonymous
Terima kasih perhatiannya. Ya TP nama yang molek.
Cahaya Aishah said…
Johor adalah tempat kelahiran saya. saya merindui negeri tersebut.
Anonymous said…
Rindu Johor. Di situlah tempat kelahiran saya