AM baru merasakan akrabnya AM sekarang dengan al-Qur'an, mummy. Itu suara kalbu AM yang sangat tulus saya pernah dengar. Allah ya Allah. Mahunya saya dakap AM kejap. Saya sangat berharap pada usia 12 tahun, AM sudah mengerti apabila acapkali saya katakan, mummy doakan AM diikat hatinya untuk cintakan Allah, cintakan Rasulullah, cintakan al-Qur'an dan cintakan solah. Mummy percaya hanya al-Qur'an yang terbaik untuk AM. Pengajian al-Qur'an dan bahasa Arab AM baru memasuki bulan kedua. Saya masih dan terus berdoa sungguh sungguh, mudah-mudahan diterangkan hatinya. Mendengar kisah tahajjudnya sebelum solah Fajr dan puasa sunat membuatkan Z terkasima. Subhanallah wabihamdihi, subhanallahil adzim.

Comments

Anonymous said…
Subhanallah, anugerah dan rezeki terbesar daripada Robbul Jalil. Semoga anaknda terus dipimpin beristiqamah menjadi hamba yang soleh dan memperjuangkan kebenaran dan kesucian sebagaimana dukungan Sdr dan suami.
Mawar said…
Sdr Anonymous
Aamiin Allahumma aamin. Terima kasih atas perhatiannya.
Liza said…
Allamdulilah...semoga cinta AM tetap pada Alquran.
Mawar said…
Sdr Liza
Aamiin Allahumma aamin. Terima kasih sedalamnya.