Tinggal sedikit masa yang bersisa. sedang apa yang perlu diuruskan, masih berjalan seperti selalu. sering saya melihat ia luruh seperti musim hujan petang akhir-akhir ini. ya, ruang yang kian sempit. semakin saya rasakan. pada saat yang sama saya memasuki garis peperangan. dengan perisai dan pedang yang ke mana hilangnya, saya jadi dungu. saya jadi semakin tidak tahu apa-apa apabila tiba di lapangan ini. oh, Tuhan saya sedang berhadapan dengan raksasa yang selama ini berdiam lama. doakan saya tidak tewas di padang yuda ini!

Comments

JBSKMKJ said…
..dan kami sentiasa mendoakan yang terbaik untuk Dr. Mawar. Segalanya sudah dirancang. Teruskan langkah usah mengalah. Panjatkan doa, berlapang dada pasti jalan akan terbuka. :)
azlinlin said…
assalamualaikum dr.saya Nurul Baitul Azlin Binti Mohd Nasir.No. matrik A 133562. Disini saya ingin memberi alamat e-mail untuk blog saya.
alamat tersebut ialah baitulazlin@blogspot.com
Hafiz said…
saya doakan Dr.Mawar tetap meneruskan perjuangan ini.
Mawar said…
Nai
terima kasih atas doa dan dukungannya. insya Allah.
Mawar said…
Baitul
(kenapa ya saya panggil sdr Baitul dan tidak Nurul atau Azlin?)

saya sudah lawat blognya. sila tambah entri!
Mawar said…
Hafiz
terima kasih atas doanya.
saya sudah ke blog Hafiz. sila tambah entri tentang makanan! oh ya, juga nyatakan, blog itu untuk memenuhi tuntutan kursus.
salam Dr,this is my blog- IAmAdzran92.blogspot.com :)
Mawar said…
Adzran
saya sudah ke blog sdr. terima kasih!
Anonymous said…
salam, Dr...blog saya sabariahmohamed.blogspot.com
Mawar said…
Sabariah,
saya sudah ke blog sdr.
Teh Zakaria said…
Dr. Mawar yang dikasihi, saya juga akan menulis tentang perang.
Mawar said…
Teh yang dikasihi juga,
selamat berperang (lihat gambar profil sdr!)

syabas, teruskan menulis. saya menanti dengan debar cerpen tentang perang dengan premis dari makanan/masakan.
Anonymous said…
Terima kasih atas informasi menarik