Saya terima bingkisan dari selatan sempena hari lahir pengarangnya... terima kasih Kak Mas, selamat panjang umur!

Comments

wardah munirah said…
Assalammualaikum, Dr. Mawar. Semoga sihat.

Nyanyi Sunyi saya ikuti dalam Harian Metro. Memang mengujakan isu di dalamnya.

Tahniah buat pengarangnya dan Dr. yang menerima naskhah tersebut. Cemburu ni. Insya-Allah, kelak saya akan dapatkan.
Mawar said…
Wardah yang cemburu,
hehe, MM kebetulan pelajar kami di UKM. jadi ini antara tanda kasihkan guru...
hasni Jamali said…
dr. Mawar, saya sudah miliki Jalan Seribu Liku. Rupanya sudah berubah kulit ya? Cantik...
wardah munirah said…
Hua, kalau macam tu saya pun mahu hadiahkan sesuatu kepada guru kesayangan saya, En. Azman. Tapi tak mampu lagi nak hadiahkan karya, hadiahkan anak patung kambing bolehlah. Beliau suka kambing. hehe.
Mawar said…
Hasni,
Uyaisha tidak suka gambar depan muka orang...
Mawar said…
Wardah,
En Azman suka kambing? hehehe...
wardah munirah said…
Dr. Mawar, memang pun dan En. Azman mengakuinya terus-terang tanpa berselindung. Ha, tak salah kalau saya kadang-kadang panggil beliau En. Kambing. syyy. Hehe

P/S saya murid yang suka menyakat guru-gurunya. Ampun. Mbekkk.
Mawar said…
Wardah
guru harus selalu dihormati. memanggilnya dengan gelaran tertentu yang berbau konotasi buruk, tidak seharusnya berlaku. tetapi kalau kes "En Kambing" dan guru pun suka, hai...

ps: nanti saya tanya Azman Ismail sendiri :-)
Siti Zainon said…
Wah Nyanyi Sunyi....teringat pula koleksi puisi Amer hamzah. Tahniah ya buat Mas.....Mawar juga
Mawar said…
Bonda Siti,
memang novel ini terilham dari puisi Amir Hamzah.


nota: saya tukang pasang iklan saja...
wardah munirah said…
huhu, terima kasih atas teguran Dr. Mawar. Lepas ni saya minta ampun dengan En. Azman. Ampun. syy.

Makasih, Dr.
sabariahbahari said…
Asalamualaikum,Dr Mawar- Baby Mummy nan ayu.....Selangit terima kasih Mummy buat Baby kerna saban tahun Mummy akan menerima ucapan hari kelahiran dari Baby.Mummy sgt bahagia & menghargainya.Trima kasih sayang .Basah pipi mummy dgn jaluran titisan airmata bahagia kerna ingatan Baby itu.Moga Allah Azawajalla akan memberi segala yg terbaik untukmu,syg. Jaga diri ...
salam kasih abadi .
Mawar said…
Mummy Sabariah yang saya sayangi,
sekali lagi doa panjang umur dan kesejahteraan jiwa raga buat Mummy. semoga ingatan kasih sayang kita berpanjangan...