Alif Matiin mengheret kerusi dari dapur ke ruang tamu rumah Wan dan Atuk. Aneh. Wan bertanya, untuk apa. "... nak baca Quran", tangan kecil Matiin menyelak2 buku tahlil Wan. pasti kami, paling tidak mummynya, sebak. ini antara album kegemaran Alif Matiin, akan dipasang dalam kereta setiap kali pergi dan pulang dari sekolah.

Comments

Assalamualaikum Dr Mawar, saya sangat berminat dgn karya dan tulisan Dr Mawar. kecintaan saya dalam bidang penulisan sangat mendalam, saya ingin mendalami bidang penulisan dengan lebih luas. Saya ingin menyertai bengkel yang dianjurkan oleh Kepezi, namun sehingga kini masih tidak berkesempatan. Jikalau tidak manjadi kemudaratan, saya berharap agar Dr Mawar sudi memberi tunjuk ajar kepada saya. Saya mempunyai cerpen yang telah siap, bolehkah sekiranya saya memohon jasa baik Dr Mawar utk menilai karya saya itu? Segala jasa baik Dr saya dahului dgn ucapan terima kasih.
Silir Senja said…
i look and i see...

but i still can't feel..

T_T
NaNa_MiSs said…
Salam doktor,

Berminat untuk mengetahui ulasan doktor tentang cerpen-cerpen eksperimental Hang Tuah yang dihasilkan oleh rakan-rakan tempoh hari.
Anonymous said…
salam dr..
Saya sudah berbincang dengan pihak pengurusan dan bersetuju dgn cadangan saya, saya mencadangan tajuk-Penulisan Kreatif kearah minda yg kreatif. tarikhnya 9 november 2009..sekiranya DR setuju, boleh hubungi sy melalui email
aura_lipan@yahoo.com.my

syed saiful idlam
jemaah nazir dan jaminan kualiti wpkl
Mawar said…
Sdr Lite,
terima kasih. silakan, saya senang untuk membacanya.
Mawar said…
Nazna @ Nana
insya Allah kalau ada kesempatan akan saya ceritakan...jaga diri.
Mawar said…
Salam Saiful

terima kasih. saya akan hubungi di emel nanti. tarikh itu, buat masa ini, ok.
Assalamualaikum Dr, terima kasih kerana sudi memberi 'lampu hijau' untuk saya belajar dari Dr. Bagaimana caranya sekiranya saya ingin menghantar cerpen kepada Dr?
Mawar said…
Sdr Lite

boleh kirim ke mar@ukm.my

terima kasih.