Selamat kembali mahasiswa yang saya sayangi, kuliah sudah bermula lagi! pagi ini, bertemu mahasiswa bikin hati saya berbunga. raikan keindahan membaca dan membaca semester ini!

Comments

Anonymous said…
Dr.Mawar..
sayang sekali saye terpaksa gugurkan subjek dr. kerana satu subjek major sudah d tukar waktu.. clash pulak dengan kelas dr. i really love being in your class this morning..
hasni Jamali said…
baik meM! heheh.....
semangat terus berbunga dan kembang harum. mahu disebarkan dan terus bersemarak dalam hati. Ya, mari membaca dan berkarya!

terima kasih. dr bg komen cerpen saya. sudah terima gambar comel dari saya? (terpuji pula)...heheh
Silir Senja said…
saat bergelar 'mahasiswa' memang indah rasanya...rasa terhibur dan tenang apabila di kelilingi oleh lambakan ilmu yg sememangnya tidak sempat rasanya untuk dikejar..harus konsisten dan terus mengejarnya..semoga yg terbaik buat semua...aminn
Mawar said…
Hasni
terima kasih!
Mawar said…
Silir,
usah risau. ilmu memang tidak akan dapat kita kejar selama-lamanya. semakin kita dekat, membuat kita akan terus berlari, berlari dan mendapati daerah ilmu itu tidak bertepi...
Chempaka Aizim said…
Dr Mawar,
setelah membaca ulasan Dr (sebaik sahaja saya keluar dari kedai buku), terasa seperti mahu menangis. suatu pujian yang sangat tinggi untuk saya galas. saya masih mahu ditunjuk ajar oleh Dr di dalam arena penulisan. terima kasih yang tidak terhingga saya kalungkan pada Dr. rasanya ucapan terima kasih itu tidak mencukupi berbanding pujian yang ikhlas dari Dr sendiri.

bunga selasih lengkuas kantan
terima kasih seluas lautan...
Anonymous said…
Dear Dr. Mawar,

I gave a two hour-lecture last Tuesday on Scientific Communication. Managed to get the students interested ....

I am posting "Novel Untuk Ayikin" shortly, please make comment.

Wishing you an enjoyable (Happy) New Semester.
Mawar said…
Uyaisha yang manis,

tiada yang lebih membahagiakan guru apabila melihat hasil usaha anak didiknya. Cerpen "Bila Bayangan Berbisik" (Dewan Siswa, Januari 2009), harap dapat dijadikan langkah pertama untuk kejayaan seterusnya. ayuh!
Mawar said…
Prof Ismad,

masya Allah. me blushed for the posting. thank you. will enjoy reading it n will share with you.

I wish likewise to you too, Happy New Semester! Wah, that subject sounds interesting to me.
ram said…
Assalamualaikum...Dr Mawar
Subbahanallah...kita berpeluang menuntut ilmu serta menjalani urusan harian dengan aman. Namun saudara Islam kita di Palestin,para remajanya terpaksa memilih untuk bercinta dengan senjata mujahit yang berpaksikan langit keimanan kepada Allah s.w.t.
(Ramziana Bt Halidi)