Tiba-tiba saya mahu jadi ikan! berenang riang dan lepas dalam dunia sendiri. inilah perasaan saya selepas lelah bekerja. saya mahu saja terus ke kolam renang selepas ini! huhhhh!

Comments

Anonymous said…
salam dr mawar,

ah,kekadang setelah penat digumuli tugasan dan rutin harian,kita langsung menyimpai hasrat untuk lari daripada keboyakan itu,ia juga satu tindak 'escapism' yang termampu dilaksanakan sesantai mungkin demi mengendurkan urat saraf yang mulai ketat dan kelelahan.saya pun begitu dr mawar..tetapi bukan selalu!!!
Wan Nor Azriq said…
Salam kak mawar,

Saya dalam proses untuk menacari bahan bagi projek paper semester akhir.Pensyarah saya cadang saya buat sastera bandingan.

Saya ingat nak minta nasihat daripada kak mawar.Boleh tak saya datang jumpa kak di ukm?
Anonymous said…
Salam rindu buat Dr. Mawar, semoga Dr sihat-sihat selalu. Seronok juga membaca rencah anekdot dalam laman maya ini. :)
Anonymous said…
asalamualaikum...
dari kuning daun, hingga ke oren matahari, kedua-duanya menyimpul seribu keindahan, "melihat sesuatu dari sudut pandangan yang berbeza", akan saya pegang sebagai tinta ilham yang datang. Menjadi ikan sangat bahagia, berenang bebas di sungai mahupun lautan, bersama bermain, riang si rumpai, bukan begitu dr.mawar? namun sekarang ini, pencemaran semakin memualkan. berharap agar keindahan menjelma semula. hasni
Chempaka Aizim said…
salam dr mawar,

saya lebih suka untuk menjadi sebuah bantal yang empuk. dirinya sering dibelai, dipeluk dan didampingi manusia. sifatnya yang sangat lembut dan menyenangkan. ah.. andai itu adalah saya, pasti saya sedang bermimpi.
mariahsj said…
Salam dik,
Tahniah atas kejayaan HSP baru-baru ini dengan cerpen yang menarik.Teruskan usaha dan jangan stres sangat, rilek eh... I'm happy for you.
Salam.

Dr. Mawar, tahniah atas kemenangan 'Suami Saya Tidak Tidak Melakukannya' dalam Hadiah Sastera Perdana Malaysia yang terbaharu.
Ya, suaminya juga tidak melakukannya.
Mawar said…
Sdr Ilham,
air itu akan saja mengamankan...percayalah!
Mawar said…
Azriq yang baik,
silakan...selamat maju jaya!
Mawar said…
Hi Noridah @ pengantin baru!
terima kasih kerana mampir. hey, apa kisah hidup baru?!
Mawar said…
Aisha,
bantal empuk? sdr ni memang nakal. jadi lebih puitis ya!
Mawar said…
Kanda Mariahku,
terima kasih! alhamdulillah...
Mawar said…
Sdr Zamzuri,
hehe, terima kasih!