Selamat bertemu di acara Bicara Karya Sastera yang antara lain Masitah akan dibincangkan sahabat saya, Togari Yasuka. Karya lain yang akan ikut sama ialah kumpulan puisi Permata Budi (Ahmad Sarju) dan novel Kabus di Perbukitan (Mohamad Kholid Hamzah) masing-masing akan dibahaskan oleh Sdr Shahrunizal Mohd Nor dan Che Abdullah Che Ya. Perasmi acara ini ialah Dato Dr Anwar Ridhwan. Jumpa nanti di UKM ya!

Comments

Anonymous said…
Tahniah untuk bicara 3 dalam 1 terutama buat Dr Mawar dan Sdr Kholid.
Anonymous said…
aaah... bertemu kembali... jemputlah ke rumah jika ada masa terluang... banyak yang tersirat dengan catatan-catatan yang tidak bertajuk di sini...
SETETES EMBUN said…
Salam Dr. Mawar...mudah-mudahan masih ingat, kangen utuk jumpa Dr. Boleh ikut! bicang sastranya ya?
Mawar said…
Salam Cikgu Zul,
terima kasih. tentu lebih meriah kalau Cikgu dan kawan-kawan lain dapat hadir sama!
Anonymous said…
salam dr mawar, tahniah antologi itu akan dikupas di tangan seorang nama besar, jua sumber ilham kisah Masitah. Sayangnya saya tidak berkesempatan ke sana- hari kerja. Alangkah menariknya kerana saya sudah khatam antologi Masitah.
Mawar said…
Salam Ina Marjana Ulfah,
ya, alangkah bagusnya kalau dapat turut serta. alhamdulillah, acara berjalan dengan meriah! dan pastinya ia kenangan yang sangat indah...
Mawar said…
Salam Setetes Embun @ Silfia,
mengapa tidak hadir?
ya novelnya sudah saya terima. terima kasih!
Mawar said…
Salam Gurindam Jiwa,
wah, ini judul lagu yang saya suka sekali!
kemana menghilang tiada berita?
Mawar said…
Bonda,
hidup saya tidak seperti dulu. setiap hari saya diburu ketakutan dengan kerja pentadbiran yang sering datang di hadapan, belakang dan mana-mana, tanpa rasa kasihan! ohhh!