Ya Allah rahmatilah kami dengan al-Qur'an, dan jadikanlah ia sebagai imam, cahaya, petunjuk, serta rahmah bagi kami. Ya Allah ingatkanlah kami daripadanya apa yang telah kami dilupakan akannya, dan ajarkan kami darinya apa yang kami jahil akannya serta rezekikanlah kami untuk membacanya siang dan malam, dan jadikanlah ia sebagai hujah kepada kami, wahai Tuhan sekalian alam


Saya membaca doa khatam ini sendiri tadi malam. Foto lama saya ambil dari entri 
29 Ogos 2017. Sudah jauh ditinggalkan dan menghilang tahun.

Comments

Liza said…
Alhamdulilah.
Anonymous said…
Saya juga mendekati khatam Al-Quran. Terima kasih Allah yang sentiasa ada untuk mendengar.
Qurratul 'Ain said…
Mahu terus mendampinginya. Membawa saya jauh dari dunia yang penuh pura-pura.
Mawar said…
Sdr Liza
Alhamdulillah syukur.
Mawar said…
Sdr Anonymous
Khatam yang dirahmati.
Mawar said…
QA
Benar, saya terseksa sekali dengan kepura puraan. Ternyata saya terpedaya sekian tahun ini.