Benar, lama sudah saya tidak menulis di blog. Mengapa saya tidak seghairah dahulu, ketika itu hampir setiap hari saya mencatat di sini. Sama ada saya letih dengan kesan kehidupan dalam kurungan selama dua tahun atau saya semakin tua dan cara saya meninjau dunia sudah sama sekali berbeda. Setiap satunya mungkin juga tidak seperti dahulu, semuanya sudah asing, lain, atau tidak jarang pula berselisih. Tapi saya fikir saya harus mencatat terus. Saya harus menyurat kepada Sdr agar kita tidak semakin jauh, semakin berjarak.

Comments

Anonymous said…
Saya percaya meskipun sdra jarang menulis di sini, mesej yang ingin disampaikan tentu dapat dirasainya. Walaupun jauh daripada zahir tetap dekat dan hampir malah sangat hampir.
Mawar said…
Sdr Anonymous
Benar, ia sangat dekat.
Unknown said…
Semoga Allah sentiasa memberi kesihatan yg baik buat Dr. Mawar. 💕
Mawar said…
Sdr Unknown
Terima kasih. Amin!
Unknown said…
Assalamualaikum Mawar, saya pun lama sungguh tidak menjenguk laman ini. Hmm.. memang terasa tua. Semalam saya singgah di sini. Tak sangka pula hari ini, kali pertama dalam hidup saya,melihat di depan mata 2 pokok bunga mawar merah yang sangat lebat bunganya. Saya dijemput singgah ke rumah makcik jiran yang saya baru santuni. Saya petik 7 kuntum mawar.Alhamdulillah.