Aneh, kali ini cara saya meraikan sahabat yang menerima menantu. Saya hadir sebagai penyambut tetamu. Berdiri di pintu dan menerima kehadiran ramai dengan pensanitasi. Dalam riuh wabah, saya mengambil pendekatan mendoakan kesejahteraan mereka yang datang. Saya mahu mengambil kesempatan ini menggenapkan mohon keafiatan dan perlindungan buat semua. Mudah mudahannya kita bersama-sama keyakinan dan kepercayaan bahawa cukuplah Allah bagiku. Dia sebagai Penolong. Dia sebaik-baik Pengurus. Selamat Pengantin Baru ananda Ariff & Shahira.

Comments

Liza said…
Mendoakan yang sama buat semua. Saya juga meraikan menantu (anak saudara) yang datang bertandang di pihak lelaki.
Anonymous said…
Sekarang musim meraikan walimah dimana-mana. Penuhi undangan seboleh-bolehnya kerana undangan yang datang menandakan pengirimnya sangat mengingati kita. Apatah lagi dengan niat bersilaturrahmi.
Mawar said…
Sdr Liza
Terus berdoa.
Mawar said…
Sdr Anonymous
Berhati-hati.