Sesungguhnya keadaan-Nya apabila Dia mengkehendaki sesuatu, hanyalah berkata kepadanya, "Jadilah!" Maka terjadilah ia. Maka Maha Suci Allah yang di tangan-Nya kekuasaan atas segala sesuatu dan kepada-Nya lah kamu dikembalikan. akhirnya masa nenda tiba jua. nenda Saronah Masiman kembali semula ke jalan datang pada februari 11 lalu menjelang isya'. dalam mukena dan al Qur'an di tangan, saya menemani nenda kesayangan kami itu. Allah bimbing dan gerakkan hati saya untuk  terus ke kamar nenda, saat saya duduk membaca terjemahan, saya melihat nenda kembali...

Comments

Rahimidin Z said…
Salam takziah. Alfatihah. Dengan iringan doa moga rohnya ditempatkan bersama para nabi dan orang-orang yang soleh.
Mawar said…
Tuan RZ
jazakallah khair.
saya menghargai doanya. amin.
Asma aziz said…
salam takziah dr mawar..nenda saya juga telah kembali ke rahmatullah tanggal 1 februari..moga roh mereka dikalangan orang yang beriman.al-fatihah.
Mawar said…
Asma
salam takziah juga dari saya. semoga nenda kita dikasihani Allah...