Silakan datang untuk semua!

Comments

Anonymous said…
Salam DR.
Saya ingin menjemput DR untuk menyampaikan Ceramah Berkaitan dengan cara penulisan.Bagaimana caranya?



Daripada
SYed saiful Idlam
Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti
Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Mawar said…
Syed
orang kualiti juga mahu menulis? pastinya, kan? boleh sahaja jadi lebih menarik. hubungi saya di emel, Syed. terima kasih.
hasni Jamali said…
asalamualaikum dr.mawar yang dirindui, moga sejahtera selalu. :)

hmm, bengkel penulisan kali ini sama tarikhnya pula dengan kelas prosa Melayu saya. Mahu juga bawa hati ke bengkel itu, insyaAllah mahu datang walau lambat. bolehkah?

hmm, untuk pengetahuan dr. saya turut menyebarkan khabar bengkel ini di laman facebook. ada juga yang bertanya saya tentang makluman bengkel ini di blog saya seterusnya selepas Shamsiah Mohd Noor dulu, dan saya khabarkan dia dengan berita ini.

mungkin akan datangnya, saudara ketua editor PTS. :) moga ramai lagi yang memeriahkan suasana ya. :) terima kasih
Mawar said…
Hasni

biar lambat asal datang.
terima kasih sebarkan maklumat di FB.
Mawar,
Barangkali saya tak dapat datang kali ini, ada acara di Seremban. Tak terkejar kedua-duanya sekali. Semoga majlis berjalan lancar!
Mawar said…
Nisah
terima kasih atas ingatan!
itu yang lebih bermakna.